Viktkamp

Känner att jag en gång för alltid måste ta tag i min vikt igen, har lyckats en gång förut men sen så slutade jag röka och vart gravid och började vräka i mig allt jag fick tag i tyvärr.
Gick upp ca 40 kg när jag var gravid, fick en jobbig start med mitt lilla <3 först gick jag ner en del sen upp igen.
Sen dess har det bara gått upp å ner, men nu jävlar ska alla kilon bort visst några är redan borta men har fortfarande en massa kg kvar minst 35 kg ska bort.
Jag vill slippa skämas över min kropp jag vill kunna njuta va livet som jag kunde innan jag vill orka hitta på mer saker med min son.
Jag ska kämpa in i det sista med detta jag ska klara detta har hållt på upp å ner i 1½ år nu så nu finns det inga mer ursäkter bara att bita ihop och klara detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0